Et opkald fra byggeleder gjorde at vi måtte en tur forbi. Huset er blevet vasket.

nu, overnover. Før nedenunder.

Hvis ikke det er lige til at se, så er det støvede udtryk blevet helt rent .
Det står så flot.
Men huset er nu så færdigt som det næsten kan blive. Der mangler kun en hovedrengøring. Ved overdragelse er der en maler med, hvis der lige skal klares det sidste.







Banken er på plads, så nu er det sikkert og vist, vi overtager huset på tirsdag.
Når vi har overtaget, skal vi lige selv rundt og gøre rent, og så flytter vi ind.
Herefter gælder alt det udenom. Det vil jeg også fortælle mere om. Men det bliver efter på tirsdag.
Der er 3 dage til overtagelse.
tak for at følge med.
